dimarts, 9 de juliol del 2019

provant amb corda


Feia temps que volia provar els cistells de corda i provar la tècnica, però em feia por espatllar la màquina... Després de parlar amb gent que ho havia provat, em van explicar que amb una ziga-zaga llarga i una mica de paciència es podia fer.

La veritat és que els vídeos de Youtube ajuden molt!


















Així que cargolant, cargolant, em van sortir aquestes dues peces d'una corda de 10m.  Les tinc al rebedor i estic ben contenta de com queden i de l'aire que em donen a l'entrada de casa. 


 Per una banda, tinc un platet per les claus i per buidar les butxaques....

Com veieu, vaig posar una tira llarga decorativa i per tapar l'acabament de la corda. Aquesta roba m'agrada i encara en tinc retallets que vaig gastant...
I una mena de "tapete" per podar a sobre un objecte.

La tira aquí, es molt més petita i simple.

El meu rebedor fa goig ara! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada