dimecres, 10 de juliol del 2019

Bossa per la piscina

Us ensenyo una costura del meu repte #12meses12telas de @marujadasdepeluchona ! Una bossa de piscina amb aquesta tela tan preciosa de Stracciatella!
Volia fer una bossa força simple de piscina, amb cremallera per no perdre res i una nansa de corda com d'altres que havia fet.... al final va sortir una mica diferent de com la tenia pensada, però vaig quedar força contenta amb el resultat.


La nansa la vaig fer de corda tal i com l'havia pensada, però no  la vaig trenar... i és clar, vaig pensar en com pesa la bossa de la piscina quan vas de tornada (ben cansat) i com es claven algunes nanses.., per evitar-ho amb aquestes cordes, vaig fer una mena de cobridor amb la mateixa roba de la bossa per protegir l'espatlla.
Com podeu veure és força grossa i vaig fer un detall en forma de peix com a penjoll.


 A dins la vaig forrar amb una roba força neutre amb tons roses i vaig fer una tira llarga de roba rosa que anava gairebé de punta apunta, amb la qual cosa quedaven com tres separacions grosses. Em va semblar que seria útil per separar les coses de la piscina del moneder o la roba per canviar-se.



Com veieu, el resultat es força resultón i espero que sigui molt útil! Ja estem apunt per les remullades d'estiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada