dimecres, 24 d’abril del 2019

Pajarites elegants!

Durant les vacances de Setmana Santa vaig tenir un encàrrec molt especial, fer unes pajarites ben elegants per uns jocs florals. Les volien estampades i vaig començar a buscar què tenia en el meu racó de cosir...  Mentre mirar vaig recordar els quadrats de microfibra de Drema Ribbons! Tenen un tacte i un acabat increïble i la seva mida de 15 x 15 era perfecta!

 En el meu canal Youtube trobareu un tutorial, són super fàcils de fer i queden molt i molt elegants com veureu!

Per donar-hi un toc especial vaig decidir fer la tira del mig amb retalls del mateix tipus de roba que tenia... i la veritat és que em vaig adonar que aquest punt les feia molt especial.



L'acabat és d'allò més senzill, una goma prima i lligada amb un nus, tot i que al vídeo explico tres acabat diferents i la possibilitat de posar-les en una diadema per nena! Moltes possibilitats per dies de casaments, per comunions o per dies especials com uns jocs florals. Ben elegants!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada