diumenge, 16 de desembre del 2018

Pastoretes guapes

Dies de pessebres, pessebres vivents, pastorets i altres representacions nadalenques. Per casa sovint hi córrer una pastoreta que necessitava una faldilla nova, així que amb nocturnitat i un trosset de floretes que tenia en va sortir una disfressa ben bufona.

























La faldilla va acabar amb una punteta color crema que la feina una mica més ben acabada. A més en vaig cosir una cinta per el cap, ja que no volia mocador.





Finalment, en el cos, que va arreglar a la meva mare (bona modista) hi vaig posar una cinta de biaix cosida a mode de cinta per fer un llaç.


I no vaig poder d'estar-me de fer un ramet de flor seca que tenia lligat amb un tros de trapillo i un imperdible. No sé si va durar gaire... però quan la vaig veure encara el duia.

Un conjuntet ben bufó per una pastoreta. I si voleu que us digui la veritat, no vaig encertar amb el color... resulta que la volia "pink"! 😱 De totes maneres, rosa, lila o del color que sigui, les pastoretes són totes ben bufones, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada