dimecres, 5 de desembre del 2018

I love Flamingos!

 Ja sabeu que faig les coses "Quan Tinc Temps" i d'aquí el meu nom... us ensenyo un conjuntent que vaig regalar per un Sant. La samarreta era grossa i la vaig fer pensant amb l'estiu vinent... (que previsora, oi?) 


Un conjunt de samarreta de màniga curta amb molts detallets i una bossa de fils. Tot i que no sempre són pràctiques les seves nanses, perquè s'emboliquen... ho són per la mida, perquè no pesen....                                        Em quedava un retallet de  d'aquesta preciosa loneta de flamingos i, coneixent la receptora, vaig pensar que era el regal ideal! Aquí us ensenyo tots els detallets!Per passar el cordillet he fet servir aquests traus metàlics, tot i que no tinc la màquina per posar-los, la modista del poble em va explicar com fer-ho i, tot i que una mica aixafats, queden prou bé.Em va sobrar un trosset amb algun flamingo sencer i vaig posar una petita aplicació a la samarreta, amb una punteta lila a sota.A la màniga vaig fer un petit llacet acabat amb un botonet de cor. 

Espero que aquest conjunt sigui lluït a qualsevol estació de l'any, tot i que ara ens faci pensar en l'estiu i el solet que hem estat tants dies sense veure! Solet, com et trobem a faltar!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada