dijous, 16 d’agost del 2018

Funda amb lletres

Segueixo a moltes cosidores a Instagram que fan unes coses precioses! i una de les coses que tenia a la llista era una funda per la meva llibreta de notes. Aquest és el primer intent, no perfecte però si molt resulton.



La veritat és que aquesta roba m'agrada molt i ja me'n vaig fer una motxilla per anar a treballar, així que vaig pensar que amb ella tindria el conjunt. La realitat ha estat que quan l'he acabat ja li ha sortit amo a casa... Així que hauré de fer un segon intent per millorar la  funda i poder-me'l fer per mi!

Com veieu no m'he complicat gaire i tot és de la mateixa roba. Es veu una mica que la part interior és de color groc amb puntets blancs, però la veritat és que aquesta part no es veu.

Com veieu vaig fer un cordonet que vaig lligar a les anelles per fer de separador. Això sempre és molt útil. A més, les solapes serveixen per poder-hi posar-hi papers, si cal.

Quan la vaig tenir pràcticament acabada hi vaig afegir una goma per tancar-la i no perdre res... però aquesta part també l'he de millorar. La part exerior amb lloc per un parell de bolis també em va semblar molt útil. Vaig triar una roba texana per la butxaca ja que és una roba resistent i soferta.

Espero que us agradi. A mi m'encanta però me n'hauré de fer una altra... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada