dissabte, 25 d’agost del 2018

Carioca

No sabia que es deia carioca fins que @pandilleando va posar un tutorial a Instagram. Els havia vist i probat al pati de l'escola però no se m'havia passat pel cap fer-ne cap fins que em va entrar la dèira d'anar acabant amb els retalls que tinc (que són una bona pila)







Aquests saquets tenen un fil més llarg en un dels extrems: és el lloc per on s'agafa.




Uns fils o cintes decoratius per l'altre, jo en aquest cas he fet servir trapillo i cordill que tenia.

Dins s'hi ha de posar alguna cosa que pesi; jo he posat arròs i llenties.
En vaig fer dos jocs, i us he de dir que van ser tot un èxit! Els petits de casa van passar-s'ho d'allò més bé! Us poso una foto perquè veieu com funcionen. S'agafa un carioca amb cada mà pel fil més llarg i es fa rodar. Vindrien a ser com uns malabars però amb corda.

RECOMANACIÓ: no els utilitzeu dins de casa! Són un perill!

A jugar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada