dijous, 1 de febrer del 2018

Una altra vida!

La Cristina ja té la.seva nova làmpada... Aquí us ensenyo com era abans i com ha quedat ara. Quan la vaig veure ja vaig avisar que la forma quedaria diferent, però després de parlar com, amb quina forma, quina roba i quins detalls... va quedar una làmpada genial! Tot ho vaig trobar a Jan et Jul
 
He de reconèixer que em va costar posar-m'hi perquè no veia clara com havia de fer la base superior. És la part on va lligada la pantalla al peu i és molt important que estigui ben subjecta. Com podeu veure a la imatge, l'aro era molt petit i s'havia d'eixamplar. Finalment vaig triar una opció que va quedar millor del que em pensava. Amb dos aros i un aro de pantalla vaig construir la part superior. Per un tema estètic i també, per poder fer un reforç, vaig anar-hi encintant com si fos un embenat una cinta blanca. El resultat el veieu a la fotografia. 


L'efecte va quedar genial! I amb prou amplitud per poder-hi posar la base de la làmpada i resistència per aguantar el pes d'aquesta. Aquí la veieu amb llum i sense.


Com veieu la roba que va triar va ser blanca combinada amb una cinta de roba negra. Un efecte ben modern i divertit. A més, va quedar molt més llarga que l'anterior que havia fet i gairebé tocaba a terra. A mi em va encantar el resultat i a la Cristina més! 
Un bon canvi de cara !!! 😁


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada