dilluns, 26 de febrer del 2018

Ben personals!

Els reis em van dur tovalloles! Molt boniques, però molt corrents....! Tenia ganes de donar-hi el meu toc i... ho vaig provar!

Ara són molt més divertides i molt més personals! M'encanten tot i que no són perfectes!

Com veieu n'hi ha de tres colors diferents i amb tres estils diferents. Totes diferents però totes especials per alguna cosa.  Us les ensenyo una a una!
La de color marró li vaig intentar donar un toc més alegre amb un retall que em va sobrar d'uns coixins. La veritat és que aquesta roba m'encanta. A sobre hi vaig posar unes lletres posades en aplicació. He de reconèixer que no ha estat gens fàcil tallar-les i posar-les però el resultat ha estat espectacular! Amb roba blanca es pot llegir perfectament tot i l'estampat del fons.


La de color blau també la vaig decorar amb unes lletres amb color cru, igual com la cinteta que hi vaig cosir. Em va costar més del que em pensava, però finalment me'n vaig ensortir.


La grisa la vaig acabar amb un retall més prim que l'anterior. També hi vaig posar una petita cinta blanca a la part inferior. La combinació de les dues cintes queda ben divertida.
I vosaltres quina preferiu? 

2 comentaris:

  1. Sembla estrany com els petits detalls poden donar tanta personalitat a les coses. M'agraden totes elles originals i diferents. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Gràcies Mabel! Jo no puc evitar-ho... si no poso un detallet final, no és obra meva...

    ResponElimina