dijous, 11 de gener del 2018

Coixins amb sorpresa

Em vaig trobar un tutorial de com fer uns coixins amb llum per anar a dormir i em van encantar. La tècnica era una mica diferent però la idea general era aquesta que vaig fer.

Estan fets amb feltre i els detalls de la cara enganxats amb cola tèxtil. En principi eren una prova i no sabia com em quedarien. En vaig fer dos, un per a cada petit de casa, i amb dues formes diferents, per provar què tal quedaven.


A dins porten una llum que va amb piles i que s'encén i s'apaga amb apretant. Va amb piles i no s'escalfa, així que és ideal per aquest tipus de coixí. A més, a darrera hi he posat una cremallera per poder canviar les piles quan calgui. S'ha de ser previngut.


El resultat ha estat millor del que em semblava i les trobo una monada aquest parell de coixins. Sssssh, dolços somnis!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada