diumenge, 7 de gener del 2018

Aquest trimestre, d'estreno!

Feia temps que ho tenia en ment però no m'acabava d'atrevir... treballar amb patrons no en sé... Abans de festes em vaig autoregalar aquesta roba tan bonica de Stracciatelas i durant les vacances m'he decidit. He de dir que el patró el vaig treure d'una altra bata que tinc però riuríeu si les veiéssiu les dues, perquè no s'assemblen en res! Ja he dit que no en sé de treballar amb patrons...



Vaig combinar la roba de monstruets amb un quadret lila mitjà. La part del darrera era lila i la part de davant combinada amb l'estampada. L'he fet sense mànigues, molt més còmode a l'hivern amb els jersei i més fresca a l'estiu.

















Només té una butxaca al apart lila de colorins, és una butxaca doble, amb unes aplicacions amb l'estampat. Finalment l'he tancat amb uns snaps de colors, igual com els ninotets de la bata.


No podia estar més contenta amb el resultat! Així  que aquest trimestre, aniré d'estreno!

2 comentaris:

  1. Una xulada! espero que l'estrena hagi anat super bé! ets una artistaaa. Una abraçada

    ResponElimina