dimarts, 26 de desembre del 2017

Detalls plens d'olor

Fa molts dies que la gent que m'envolta em comenta coses positives sobre les cosetes que vaig fent i això, sempre agrada, oi? Em va semblar que Nadal és una bona ocasió per fer un detallet ple d'amor i, en aquest cas, amb molt bona olor! Com veieu n'he fet una pila!

Aquesta costura m'ha anat molt bé per acabar amb un munt de retalls que tenia endreçats i, de pas, fer feliç a un munt de gent a qui estimo! Aquests sacs són cosits pel dret i tallats amb les tisores de     zig-zag per evitar que es desfili la roba. Hi he afegit un cordillet o una cinta per tal que es pugui penjar en un penjador dins l'armari o allà on les destinatàries els hi vingui més de gust! Alguns porten detallets: botons, llaços, cintes... d'altres són bonics sense res.

Quan els he tingut fets, plens i tancats els he posat dins unes bossetes per tal que mantinguin la olor fins el dia assenyalat! I creieu-me... aquesta lavanda de Gran Velada, fa una olor.... mmmm....
Ja has triat, tu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada