diumenge, 10 de desembre del 2017

Detallets de Nadal

Mirant tutorials vaig trobar un arbret de Nadal molt bufó i que em va semblar d'allò més fàcil de fer. Vaig rebuscar entre les robes que tenia, i un cop triada la combinació m'hi vaig posar.

Tot i que al tutorial la combinació era de colors diferents, a mi em va covèncer una combinació amb verds. Tallades i apunt m'hi vaig posar i, la veritat, va ser un moment.
 
Un cop acabat el vaig enganxar a una base que tenia a casa guardada "per sí de cas" i la vaig decorar amb una cinta de roba de sac i ondulina per dissimular que era de plàstic. La vaig punxar de cal a baix amb un pal de pinxo i la vaig enganxar amb una mica de silicona calenta a la base, així m'assegurava que no es mouria. Al capdamunt, com no, una estrella. Aquesta vegada la vaig fer de goma eva amb una troqueladora que tinc. 

La veritat, és que el miris pel costat que el miris, és ben coquetó per a qualsevol raconet. 





Com podeu veure, la mida és petita, però l'efecte és molt gran! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada