divendres, 2 de novembre del 2018

Bag to change SORPRESA!

Acabat el Bag to change, rebudes totes les bosses, ara us puc confessar que jo en vaig enviar 2! Una per la meva amiga de l'intercanvi i l'altre per @aventuresidesventures30, L'acabament del bag to change coincidia força amb el seu aniversari i era una bona excusa, oi? Així que ella tindrà dues bosses per lluir!
Quina diferència veieu entre un costat i l'altre? 
Exacte, un costat té uns botons blancs de fusta i l'altre els té negres!


Com veieu, també l'he tancat amb cremallera al meu estil i aquí es pot veure el detallet de la M on anava... al tirador de la cremallera!


Aquí es veu molt bé que la nansa és de nylon ample, amb l'experiència he comprovat que quan més ample menys marca deixa quan la carregues amb pes a dins.
L'interior és de color blanc i amb una butxaqueta de la loneta exterior. Dins hi anava una altra sorpresa... un clauer...enganxat a un mosquetó! I aquest serà a partir d'ara el toc de les meves bosses gràcies a ella mateixa! 

Resultat que una de les primeres etiquetes que vaig posar en un bolso la vaig cosir del revés... i al comentar-li a la Marta hi va veure el costat positiu. Em va dir em podia anar bé per penjar-hi les claus. Em va semblar una idea genial i tan a la seva bossa com a la de la Iolanda hi he posat un mosquetó a l'etiqueta interior, per poder-hi posar les claus i no perdre-les... cosa que empassa tot sovint, per no dir cada dia!


Què us sembla el meu nou toc a les bosses?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada