dimarts, 3 d’abril del 2018

Motxilla de lletres

Aquesta és una costura d'aquelles que tenia pendent i unes ganes de fer... i al final les vacances han anat bé per poder-la dur a terme. He de dir que ha sortit tal i com me l'havia imaginat, i no és gens fàcil...



Aquest és el conjunt sencer que m'he autoregalat: una motxilla, un estoig i un petit moneder trinagular.
 Combinant roba texana i aquesta lletra tan mona de lletres me n'ha sortit la motxilla. Sempre les havia fet d'una sola peça, però aquesta vegada m'he aventurat... i he de dir que m'encanta el resultat!
Com a tirants he reciclat els d'una altra motxilla que vaig dur moltíssim i que vaig haver de jubilar, però les nanses estaven en perfectes condicions així que... ja veieu que bé que hi han quedat!
Per dins hi he posat una roba de ratlletes vermelles i blanques amb una butxaqueta doble interior per al mòbil i les claus. És el que té fer-t'ho, que hi poses el que necessites pel dia a dia!

Per acabar el conjunt hi he posat un detallet a la cremallera, una lletra que he fet amb una mica de texà sobrant i espuma; que unit a un parell de boles i un llaç groc, li dóna el meu toc personal!

Completant el conjunt un estoig petitonet amb un detallet a la costura i un forro interior vermell també! 

Finalment un monederet triangular amb una anelleta a darrera per lligar-lo si cal. A vegades quan el portes amb claus va bé lligar-ho tot. 








Així que jo estreno la primavera amb aquesta motxilla que espero que m'acompanyi a moltes aventures!

2 comentaris:

  1. M'has deixat enamorada amb aquest conjunt! Quin goig que deus fer portant-lo! Una abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Mabel! L'estic utilitzant moltíssim, em té el cor robat!

    ResponElimina