dijous, 9 de novembre del 2017

Net, ben net!

A la fira de tardor, també vàreu poder trobar aquestes bossetes per penjar a la corretja de les mascotes per tal de deixar-ho tot net quan sortiu a passejar amb elles.

 Aquí trobareu quina va ser la primera que em vaig autoregalar i, pensant en com recollir algun caleró per l'excursió de fi de curs, vaig pensar que era una bona opció!
En vaig fer dos models de diferents. Unes de roba fineta, estampada. El tancament és amb velcro. Es penja fàcilment a la corretja amb un Snap.

El segon model que podíeu trobar, i que jo trobo molt original, era fet amb roba texana, per tant, tenien molt més cos que les anteriors. Tancada amb velcro com les anteriors i amb una cinteta per penjar a la corretja i tancada, igual que l 'altra amb un Snap. Per tal de donar-li un toc, vaig posar una petita aplicació amb aplicació termoadeshiva brillant o bé daurada o bé platejada. El disseny, tot i que molt clàssic, el vaig fer jo. Els dels llacets eren comprats.

Si en tens una, moltíssimes gràcies per col·laborar amb nosaltres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada