dimecres, 27 de setembre del 2017

Per tot i més!

Amb aquesta roba de mariqkdes tan i tan xula, havia de fer alguna cosa especial, mooooolt especial!

El secret d'aquestes bosses està en la roba, si és maca és èxit assegurat! Aquesta és maquíssima i la vaig combinar amb un cordill verd. Hi ha molts nusos, si... vaig haver d'improvitzar perquè no tenia on anar a comprar cordill del bo. Això si, el resultat va quedar ben divertit.




Quan la vaig fer havia vist un vídeo molt interessant sobre la costura francesa i vaig pensar que era una forma molt i molt neta de deixar una bossa per dins. Ho vaig provar i aquí veieu el resultat!

Vaig ver doble repunt pensant que si era per posar-hi joguines no estava de més assegurar que no es desfaria. Al vídeo tan sols n'hi havia una.














L'afortunat es va endur una bona sorpresa quan la va veure! i més encara quan la va obrir! Anava plena de fuet i altres cosetes per llaminejar. Li va encantar i se'n va llepar una bona estona els dits!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada