dimecres, 30 d’agost del 2017

Estoig o necesser?

Feia molts i molts dies que tenia ganes de provar de fer un estoig d'aquest estil. Finalment, i gairebé acabant les vacances m'hi vaig posar i... aquest és el resultat!


He quedat molt contenta, tot i que he de dir, que fet un, veus els errors... així que el següent, que n'he de fer uns quants més, tindrà canvis! L'he fet seguint un patró de Pantigana, que té molts tutorials. Això i algun vídeo m'ha ajudat molt!

La roba és de motos antigues amb una cremallera vermella. Com que és per nen no hi he posat res per estirar la cremallera. Hi he afegit una nansa, però crec que la propera la faré més curta.


Per dins, m'he atrevit a posar-hi un forro, una robeta vermella que m'agrada molt com queda. M'encanta la combinació d'aquesta roba amb vermell!

 La veritat és que la mida és força grosseta i podria servir com a necesser, encara tinc els meus dubtes de si el seu ús serà d'estoig o de necesser.
Us agrada?

1 comentari: