dijous, 9 de febrer del 2017

Sobre rodes!

Aquí us deixo una entrada especial... un apartament de platja i muntanya!

La Veritat és que quan vaig començar a pensar aquest projecte tan sols volia fer una samarreta per nen, però quan vaig començar em vaig anar engrescant i finalment vaig fer-ne 4, una per cada membre de la família. Pels nens samarreta i pels grans suadera.... Ja ho deia el regal dels reis, REGAL ESPECIAL! i amb lletres ben grosses! I realment la il·lusió i la cara de tots no es pot pagar amb res del món.








He anat combinant texà, roba de cotó i peces termoadesives... Algunes mates, com el blanc de les finestres o la llum de fre i d'altres brillants com la de les llums.
A les bruses la mida de l'autocaravana és més grossa que la de la suadera. Pels adults una mica més discreteta... Les rodes, com veieu,uns botons.


Diuen que aquest model s'assembla a l'original! I mireu, ara que ja comença a fer olor de cap de setmana ja hi ha ganes d'estrenar-les!


1 comentari: