diumenge, 29 de gener del 2017

Funda de mòbil

Havia vist la roba kraft tex per internet però mai l'havia vist d'aprop. En vaig comprar un retallet i vaig provar de fer-ne alguna coseta. Una d'elles va ser una funda pel mòbil.
La veritat és que es cus molt i molt fàcilment i et permet qualsevol cosa, troquelar, posar una cinta adhesiva, dibuixar a sobre, tallar amb les tisores sense esforç... i tot això és el que he fet amb la meva nova funda!
 Amb roba adhesiva de manualitats i cinta washi tape tèxtil l'he decorat. Fins hi tot m'he atrevit a posar un velcro adhesiu sense repunt per tancar la funda.


Si ho proves, t'enamorarà aquest material!

1 comentari:

  1. Doncs encara no l'he provat aquest material, en tinc ganes però encara no he trobat el projecte que em motivi per fer-lo servir.La teva funda em sembla divertissima. Una abraçada

    ResponElimina