diumenge, 27 de novembre del 2016

Arbrets...

Hi ha aquells arbrets de Nadal tan bonic que molta gent sap fer en 3D, m'agraden però no m'acabaven de convèncer... i veient alguna altra idea, vaig preparar aquests arbrets amb roba que vaig anar guarnint de formes diferents.

El primer és un arbret decorat amb una cinta de volves de neu. Les volves no les vaig cosir, sinó enganxar amb una cola especial que tinc, vaig pensar que quedaria més polit i vaig encertar. L'estrella de dalt de l'arbre és de fusta blanca.
El segon que vaig fer va ser més daurat. Abans de cosir-lo vaig encanxar les cintes brillants. És una mena de wahi tape brillant tèxtil que em va facilitar molt la feina. Al cosir-lo més tard, va quedar ben fixat i em va estalviar també una estona de feina. Per acabar vaig anar cosint unes voles daurades de passamaneria molt boniques que li van donar un toc distingit. L'estrella és de foam brillant i la vaig enganxar a la punta de dalt.
L'últim va ser, en realitat el primer... per això és el més estrany i imperfecte de tots... però alhora té un punt que m'agrada. És el més alegre i menys sofisticat. Hi vaig anar cosint unes campanetes molt petites que vaig trobar en un "Bazar" per casualitat i sabe què? Les campanetes dringuen i tot! També hi vaig afegir uns botonets de nadal i una estrella brillant vermella al capdamunt...

Els tres arbres tenen un petit bastonet enganxat a la part inferior que m'ajuden a fixar-los al test, que en realitat és un got decoratiu. Voleu que us digui una cosa? Ara mateix no sé quin és el que més m'agrada... tots tres tenen el seu toc especial! I a tu, quin t'agrada més? 💖

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada