diumenge, 23 d’octubre del 2016

L'últim de la temporada!

Tenim la Tardor a sobre, el temps així ens ho diu, però encara he entregat fa uns dies l'últim cistell de la temporada!
M'ha fet especial il·lusió que me'l demanessin i, tot i que per motius diversos no he pogut fer-ho fins fa poc, estic molt contenta amb el resultat, i a sobre he descobert una cistelleria molt xula a Palamós.

Aquest cistell ja el vaig comprar amb la tapa cosida i el vaig triar al gust de la destinataria. Només calia posari-hi una cinta amb tons clars i alguns detallets més. La veritat, és que m'encanta, l'he fet com si fos per mi, i em sembla que no he fallat!

Com que no trobava cap cinta que m'acabés de convèncer, en vaig comprar dues amb el mateix to; una de més ampla i una de més prima que vaig unir. Després, vaig trobar a faltar un toc marronet com la tapa i vaig afegir-hi una cinta d'organza molt fineta. 


Per cacabar-ho vaig afegir un penjoll d'un elefant metàlic amb una cordillet marró, i una borla color crema amb una bola que li donava pes, lligada a la cremallera; què voleu que us digui, a vegades costa moltíssim poder obrir la cremallera, i he descobert que és una solució  bonica i pràctica.

El toc final el vaig el vaig posar dins el cistell. Amb una robeta que ja heu vist en algun altre projecte, vaig fer una petita butxaca amb solapa però sense cremallera. Un cistell sempre s'omple més del compte, i localitzar el mòbil i les claus depressa sempre és d'agrair. 





El cistell amb tots els detall, m'encanta! Espero que a vosaltres també!

1 comentari:

  1. Ha quedat fantàstic segur que la destinataria va estar encantada... l'estiu que bé em sembla que jo també me'n tunejaré un. Una abraçada

    ResponElimina