dilluns, 29 d’agost del 2016

Una Tortuga d'Amigurumi

L'amigurumi em té fascinada, però no tinc prou pasciència. O això em pensava... aquest estiu, després de dedicar-hi moltes hores i de fer i desfer molts vegades, finalment ho he aconseguit! Ja vaig fer la meva primera figura, que si recordeu va ser aquella baleneta... però aquesta tortuga ha estat una feina força més llarga.




El resultat ha agradat tant a casa, que encara no l'havia acabada i ja tenia nova mestressa... Les que he vist a Vibemai  és molt més rodoneta i bonica, però... sincerament... amb la feinada que m'ha donat, la meva també m'agrada molt!

El que tinc clar és que la propera que faci la faré amb un altre tipus de fil una mica més groixut, i suposo que el resultat serà millor.

















Fas ganxet, tu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada