dilluns, 27 de juny del 2016

Reciclant joguines






Teníem uns cubs de fusta que ja no utilitzavem i... vam decidir reciclar-los! Amb l'ajuda dels petits de casa hem donat nova vida a una bona colla de cubs.












L'Anna va decidir que li faltava un llapisser. Va pintar quatre cubs amb chalk paint, els va enganxar i va posar unes puntes i uns brillantets... El toc final el va fer amb un botonet en forma de noieta. La veritat és que el resultat és molt finet i li resulta molt i molt útil.













En Guillem va pensar que ell no tenia llapisser, a més a més, sabia que el volia de la patrulla canina, com no! Va ajudar-me a pintar el cub i li vaig enganxar amb la tècnica de decoupage alguns dels personatges d'aquesta sèrie. No sabeu com n'està de content amb el seu pot!









Els cubs que quedaven eren molt grossos i vaig pensar que uns testos m'anirien bé per canviar una mica la decoració. El resultat ja el veieu, a mi m'encanten!

Després de pintar-los amb chalk paint, vaig  encanxar-hi unes cintes de diversos colors i vaig enganxar alguns elements amb feltre.










Resumint, una pila de coses útils que abans no ho eren!
I tu? t'atreveixes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada