dimarts, 26 de gener del 2016

Una bossa musical!

Estic agafant pràctica en això de fer bosses, ara ja en porto una bona pila i la veritat és que m'agrada molt fer-les!




Aquesta me l'he fet per mi! He triat una de les robes que em van regalar durant les festes. És molt alegre i molt musical, com podeu veure! Per din li vaig posar un forro de quadres blancs i roses que em va agradar. Dins hi vaig posar una butxaqueta per posar-hi les claus o les coses que necessites més a mà.

En aquesta vaig fer dues coses que no havia fet mai. Posar una sola nansa, que en aquest cas va ser de cinta de nailon rosa. La segona va ser fer un fons ample, que no havia provat mai de fer.

El resultat ha estat una bossa grossa per poder dur coses amunt i avall. Sempre van bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada