dilluns, 31 d’agost del 2015

Tornem a l'escola!

Aviat hi ha la tornada a l'escola i tots hi tornem! Els mestres també!!! M'he fet aquesta motxilla amb un clauer de conjunt per les claus i un petit estoig on posar-hi els bolis que necessito per anar a qualsevol reunió. He tornat a utilitzat el texà perquè és una roba resistent i s'hi pot carregar pes sense necessitat de posar entretela o forrar-la per dins.



La bossa té una cremallera grossa a la part superior i una de petita a la mandala que fa de butxaqueta. Les nanses les he lligat amb un parell de cibelles, em va semblar original i pràctic, així es pot regular si es dóna el cas.

A les dues butxaquetes he posat unes petites cintes fetes amb la mateixa roba per poder-les obrir més fàcilment.



També he fet un clauer amb un tros de roba de cinturó, on he cosit un petit retall de la roba estampada de la bossa i he fet dos forats amb dues arandeles (regal dels reis, que són màgics). Finalment he posat una argolla de clauer per tal de poder-les lligar amb seguretat.


Finalment m'he fet un estoig. També he posar una petita cinteta a la cremallera per facilitar l'obertura i he comparat el texà amb la roba estampada. Aquest texà és una mica més flonjo per tal que sigui més manejable. En ocasions va bé que no sigui tan rígid com el de la bossa.

La veritat és que no em pensava que la roba em donés per tant, però estic encantada amb el conjunt que m'he auto-regalat.

Aquest curs també començo d'estreno!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada