dimecres, 18 de març del 2015

Núvol o medusa?

Aquest nino el vaig fer sense pensar gaire en la forma, però si en el que volia que li pengés... Tenia clar que el volia fer amb una roba que no deixés anar fils però que alhora tingués un tacte agradable a les mans d'un nadó. També volia que fos vistós... i perquè no... útil?


El resultat el que veieu. En un primer moment vaig pintar els ulls amb un retolador tèxtil, però un cop acabat li vaig afegir aquests grans ulls, molt més divertits... El que és cert és que si es posa en mans d'un nen, cal treure'ls o tenir-lo sota supervisió!

Dins hi vaig posar un parell de cascavells per tal que fes soroll i a sota hi vaig cosir cintes diverses amb alguna bola de fusta, algun nus... Finalment vaig posar un cordillet a la part superior per tal de poder-lo penjar en un cotxe, un gimnàs...

Què us sembla, núvol o medusa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada