dilluns, 26 de maig del 2014

Un Drac...

Per Sant Jordi el meu fill va estrenar una samarreta amb un drac, vaig pensar que era el dia adient per
fer-ho! No he posat fins ara el resultat ja que tenia una altra samarreta igual amb la bossa de conjunt per regalar a una personeta molt especial!













Ara que els dos model la llueixen cofois i contents, us puc ensenyar com ha quedat! El disseny és meu, ja que per més que buscava dracs no trobava cap que m'acabés de fer el pes.
 La bossa porta un sol acompanyant al drac i una aplicació de la lletra inicial del nom. Vaig acabar-lo amb un retolador especial per roba. D'aquesta manera no quedava tan carregat. Per casualitat, mentre l'estava cosint, vaig anar a una botiga tipus bazar i vaig torbar ulls que es podien cosir, així que em van ajudar a rematar el resultat!

Si tens ganes de cosir a mà, aquesta és una molt bona opció!
T'hi animes?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada