dilluns, 21 d’agost del 2017

Tote bag

Jo no sé vosaltres, però a mi aquest estil de bossa em va genial quan vaig a treballar, per omplir-la de coses diverses... l'esmorzar, una ampolla d'aigua, un jerseiet, l'agenda...  Vaig pensar que una bossa d'aquest estil, tot i ser senzilleta, és ideal com a regal.


A dins vaig estar dubant si fer-a amb tons roses o no, ja que la destinataria no és massa de roses... finalment em vaig decidir per una roba primeta de cotó amb ratlles grises que hi combinava molt bé i la feia ben original.

Com podeu veure la roba exterior és una loneta de papallones amb tons suaus. Les nanses les vaig fer rústiques, no del mateix teixit, però si amb un rígid que aguantés pes.


I el que tinc mania de posar sempre, una butxaqueta interior... jo si no, ho perdo tot per dins.


El resultat? una bossa d'una bona mida per posar-hi tot allò que calgui i més! Súper útil!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada