dimecres, 5 de juliol del 2017

Refresa't!!!

 Ja sabeu que no paro de barrinar cosetes noves. L'atre dia vaig comprar aquesta pintura tèxtil amb purpurina i... l'havia de provar! Abans de fer-ho en una samarreta... però... vaig decidir fer-ho en algun altre lloc... i tèxtil, vaig trobar un vano.

Els quatre tubs són diferents, i es pot intuir el color que tenen, però la veritat és que no es veuen al 100%. Vaig decidir fer un dibuixet ben fàcil i em va sortir aquest!
Sí, si... aquí ja heu vist que no sóc cap artista dibuixant... però bé, deixant de banda això... el resultat em va deixar encantada. S'aplica directament amb el tub, amb una sortida prima que va molt i molt bé. Queda blanquinós i s'ha de deixar secar. A mida que es va assecant, es pot veure el resultat. El tub aconsella fer una bona planxada, un cop sec. 
Crec que li treuré el suc a aquest invent. M'ha agradat molt i és senzill, i  a tu? t'agrada?





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada